9/05/2011

When is more hard surface it's crazy to fail down:)))))))


Cutler and Gross..adorable

Mislila sam da se posvetim danas modi ali desile su se neke stvari u medjuvremenu a to je ono u fazonu sto ludje to tvrdje. Elem pala sam i skotrljala sam se skoro do same obale Dunava, samo mi je falilo kupanje u toj prljavoj baruštini od splavova. Ko mi je kriv što sam usput zevala u tekuće modne trendove odlazećeg leta, te lepe devojčurke i dečkiće i uopšte nisam obratila pažnju na sve zamke koje su bile na tom putu.Doduše pre polaska u šetnju pojela sam malo sladoleda i popila kafu jel da ne dobijem hipogliiemiju te bi mi se doca zabrinuo. Ovako sam zaglavila u H.P. (emergency help) te su hteli jos i da me zadrže ali ja sam sve to sa indignacijom odbila. Bolnica je horor, ali sam dobila bolovanje sa sve sedam dana mirovanja. Moram sutra samo da se javim G.P. u dispanzer..ili ti dom (ne)zdravlja.

My knee
Teddy se pokazao kao vitez te me je sakupio u Nadležnoj bolnici; pokušavajući da me ubedi da ostanem ali NEEEEEE. Onaj Debilni  neurolog me je pitao:“Jel ste vi to opet hteli da se ubijete?“Imala sam nameru da mu kažem, pa posle onog vašeg tretmana pre godinu dana možda i bih ali sad me je Bog spasao da ne padnem u reku, tj.mejdu splavove; čija je okolina puna fekalija, čitaj govana, djubreta, travuljine, otpada. Ne znam , gde je ta komunalna policija..Oh ....Sve će to platiti ovaj narod...Da sve, samo od koje kinte ne znam..Kad su nas iscedili kod koru od limuna i sad smo odbačeni limuni, limuntusi, grejpfruti, kore od banane, masa koja pretuta po kontajnerima.

Kad sam sa indignacijom odbila da ostanem u bolnici jer tamo mile bubašvabe i jer mi je tata umro tamo i jel su me tamo hranili na sondu posle moje anorexije..sasvim je za očekivati da sam odbegla na svoju odgovrnost...Oh da , bolnice su nam uzorne kao i sve državne institucije, samo poresko radi..A kad vam prepišu lekove onda ih i nema a kad vam neko posalje ne daju vam da primite.. Tako u prilogu ću da vam dostavim slike moje noge i mog kolena..

S obzirom da sam jako piss off na sve , izmedju ostalog i na mog službenog psihijatra koji bi trebalo da mi da licencu za rad a ne da se zevzečim po bolnici ko konsultant moram i njen lik da vam posaljem. Pa njoj Hanibal Lektor nije ravan, zbilja ima nekih problema.Ne to šeta dva vučjaka koji zilja liče na vukodlake ili zato što šeta mladjeg frajera već zato što me maltretira i pri tome nema nimalo emaptije.Priložiću i njenu fotografiju, e ona msili da ja bezveze izgledam??????????? To što je Teddy zalio prošle godine rekavši da je običan zanatlija kad je počela sa njim da flertuje na moje oči, sic, nisam ljubomorna..; gadno joj je povredilo sujetu. Tako da mi nikako ne odobarva kontakt sa pacijentima; osim ambulantno..A koji devijantni tipovi rade u psihijatriji, pa većina njih može da bude pacijent. Da vidite one sa odeljenja F...njao..Ali moja doktorka je smor...koja još umišlja da je zgodna riba..pussy cat...One daz I will kill her as mocking bird.....

To što ja sa pokušavam da pogledam sa filozofske strane gledišta kao onaj filozof što je upao u skeptičku jamu pa mu se robinja smejala, ne pali..Koleno me boli, gležanj, ugruvana sam, boli me glava..

Ali pouzdano Vam tvrdim ne bih pokušala da se ubijam na tako tragikomičan način, u govnima, plitkoj vodi i sličnom..Pala sam u nesvest, gledajući od zavisti kakve Fashion coiture imaju sve te ženske od naočara do nogu a ja siroti mali Hrčak ne mogu da zaradim ni za bar jedne Mi Miu cipele ili mantil Burberry sledeće sezone..Joj..sve me boli..............

Miu Miu..shoes
My twisted ancle
Barberi mantil i to crveni:::::::::::)))))))
My psychiatrist..

Нема коментара: