1/15/2012

Basara te Svetislav i Ruralna Srbija


MOJA BORBA ILI OPET SHIT O BASARI I OKOLO

Živim u Srbiji, novog kova, gradjanskoj ruralnoj Srbiji koja nije moj Haimat niti će ikad biti ma koliko ja to želela da bude. Svaki dan prolazim pokraj stana nasledjenog od dedova, gledam u prozore, gledam u šalone koje meni više ne pripadaju. Prodala sam stan! Nekoć sam mrzela te zidove i godine jada proživljene u toj rupi od 2007; nakon povratka u narečenu mi domovinu; zbog x razloga. A danas shvatam da je to bilo moje gnezdo u kojem stanuju meni neki neznani mrski stranci; koji su me oterali kao pseto kad sam ih zamolila da samo još jednom pogledam sobu u kojoj mi je umrla majka. Tačno da je nisam volela ali sam shvatila da sam njeno dete  i da drugog roditelja ne poznajem i da su ti poslednji dani bili možda nešto najdragocenije za mene i za nju. Moj otac je bio sasvim druga karika u priči a moja majka link, pupčana vrpca od koje sam se ja otkačila i krenula u svet kao Odiseji 2001..eto došla je i prošla ta godina i te davne godine =1963, počeo je moj „Main Kampf“ za život..For fucking life..in the deep dump..kakva teskoba koja traje iz dana u dan, mada je današnji dan izgleda sunčan i lep sudeći po jutru sa iščekivanjem snega..la..la..la...la.lla
Ti stranci žive u mom stanu koji će u mojoj predstavi zauvek ostati moj dom jer sam izgubila onaj u U.K.; uzela mi ga moja tetkica; a ovaj ću možda jednog dana i povratiti. Samo jednu reč da nadovežem, da nisam verovala da u ovoj zemlji ima toliko gmaza kao što je taj Nikolić Zoran ..Univerzitetski profesor iz Murtenice, sa tri radna mesta..a izgleda kao Rodney from Only for Fool and Horses..Debelo se zajebo...UJEEEEEE...Šta mi je sve obećavao, samo da se što pre iselim  a onda..preko avokata razgovaramo jer sam njeogovOj majci rekla da je „primitivac“. Koji bi normalan čovek koji je zaradio za stan za godinu dana pustio majku da čisti stan? U SRBIJI je lako zaraditi novac ako si član D.S. što je nekad bio K.P.J.Savez KOMUNISTA SRJ. DA..DA..ZARADIO JE STAN ALI TO JE VEĆ DEO NJEGOVE PRIČE..Ali je tipičan školski primer iz psihologije, koji se nikad neće otkačiti od svoje mame.  




Evo me na Bežaniji, Golom Brdu, gde živim u bludu i nemoralu sa Nebojšom, što mi i odgovara sa sve večernjim čajankama. A zašto nemoral, pa zato što bi to moja majka i ujkica ili ti tetak kazali jer nismo venčani. Pa šta vas boli uvo, vi bolesni malogradjanski umovi. Ti vaši skučeni izbeglički, dodjoški mozgovi nikad to i neće shvatiti da nije sve u lovi, sticanju, gradjenu relationship na braku i deci već na nečemu što se zove seksualnost u kome je ulog igra koja se zove „AJDE VOLI ME“- jer nije sve u libidu Cakani- da zadovoljiš svoju seksualnost- izazov koji nadigrava sve moguće. Ta čuvena navlakuša gde provincijalka, čitaj Crnogorka, Bosanka, ili neka dobra ribulja iz Kraljeva ostaje trudna i udaje se za se za dobrostojećeg momka iz Beograda je dobro znana. Još davno, moj pokojni profesor Kron je govorio:“Devojke, ako hoćete da se udate lepo idite na ETF, Mašinac i tamo ščepajte nekog za ruku i gledajte da na vreme ostanete trudne. Od filozofije se ne žive a mladost i lepota prolaze.“ Pokazalo se da je taj profesor bio sasvim u pravu, samo one koje su imale ćaću ili tetka ili tetku u sferama humanističkih nauka su imale šansu da se zaposle a ostale devojke put pod noge.
Iz moje generacije jedna od uspelijih studenta je Tonja Somović;pamtim da sam joj za jedan rodjendan poklonila Borhesa a onda je odgovrila da joj to ne pasira, ta vrst književnosti. Danas, ona piše o Borhesu; nisam čitala jer mi nije distupno; objavljeno u drugoj državi Nezavisnoj Crnoj Gori od Djukanovića. Ona je kao tamo neki savetnik za religiju...No comment..Kolege koje nisu u delirijum tremensu, jer većina ih radi u Platou, knjižara; tamo vlada taj virus; vele da liči na Lepu Brenu.Pakosno, jel da..*
Kako sam ja poštovala materinske savete i uzdržavala se od bilo kakvih kontakata sa suprotnim polom,a i nije me ni zanimalo, te bilo mi je zabranjeno; n isam stigla da se udam na vreme!Vidjala sam se sa Mirkom; taj je imao tumor na mozgu zapaćen još od detinjstva. Moja majka kao da je to znala; pa je smatrala da mi izlaženje sa istim ne može naškoditi, pa je i tako bilo. Otac mu je bio SIP-ovski kadar, a majka ambasador u senci muža..zic.Kolege sa fakulteta manje više., sve sami pederi..sa profesorima.Ajd da ne tupim više o tome ali ima istine u tome ..Sweet dreams..I travel world all around but someone want to abuse and to use you but somebody want to be abused..Everbody is locking fore something..Zato je Srbija koja je nekad imala elitnu katedru za Filozofiju koja je danas satrta..a filoZofski um  je nestao te nam sudbinu kroje ..nikogovići..
Te je postala  deep dump sa visokim ambicijama da postane član E.U. ali sa tim se ne slaže madam Firer ,<omiljena mi Angela Merkel..lol.



Jjel Lily Marlen bi sigurno mogla da bude danas hit u Atini kao za vreme WWII rata u BGD.



 Što mi je pričala moja mama, da je odzvanjalo po celom Beogradu..Siroti Grci, zadužili su se baš kao  pravi Grci pa bi sad da ne plate. E pa neće moći da ne prodaju bar jedno ostrvce..kao što su prodali Scorpio Onazisu..No I will survive..beyond all this shit..globalnog i lokalnog sve dok su Nebojša i Lakica pored mene sa svim mojim biljkama.
Dakle, da se vratimo na poslednje sranje-shit od Svetislava Basare; komu dade takvo ime? SVETISLAV? Knjiga koja je štampana u preko 4000 primeraka , kao IV izdanje posle sninavljenja onog ubice Lauševića je dostigla visoke tiraže. Iskreno rećeno Svetislav je su uma sišo ili je previše gledao You tube sa sve mudrostima naših političara ili je u tzv. Početnom stanju Delirijum tremensa. Prilično dobro je potkačio stanje u bolnicama, gde samo izvesni imaju pravo dotIranog boravka; kao moj bivši komšija smor Zoran, gmaz koji iza sebe ostavlja sluz. Ali on ima para da plaća te dotirane boravke..i da truli ali da ne umire od šećera mada mu seckaju parčence, po parčence noge polako! On ima da plati i potplati dok se neki bivši ministri kao i političari snalaze kao i sponzoruše ili kao javne ženske što i jesu. Prodaju se ali zato sebi mogu da priušte mnogo toga što ne može common people a to je da umre ljudski!
Glede Gaulajtera Tadića, Vrhovnog Sotone, pa i ostalih oni i ne zaslužuju takve nazive..jel..kao što rekoh Tadić je suviše mali da bi mogao da bude Firer, GAualjter u odnosu na Angelu Merkel..zic...Vrhovni Sotona je u poredjenu sa jednim Raspućinom ili trenutno Srbijanskoj populaciji omiljenim im Putinom sića..a da ne govorimo o Patrijarhu..taJ je partijarh kao što sam ja Marija Magdalena..Ne mogu ni ime da mu zapamtim..Da napravim digresiju, Srbi nikako da zaborave da SU IH Ruje toliko pute sjebale na istorijskim raskrsnicama da im ne treba verovati ali ne..Dakle, šta je bio nacional socijalizam u suštini Basara to ne zna jer je dete koje je nosilo pionirsku maramu..Nacional socijalizam je imao dobar program, što će reći da je izgradio Nemačku u vreme Hitlera sa sve autoputevima; a sad druga priča je bilo to što je dotični imao nameru da pobije 6 miliona Jevreja i ostatak Rusa ,oko 20 miliona i porobi ostatak sveta. Malo ambiciozno za osobu niskog rasta. Ali da nisu napali majčicu Rusiju i ugorzili ambicije Čerčila koji je zastupao interese Velikog Ujedinjenog Kraljevstva , Nemci bi uspeli još onda. Ovako su sad izgleda uspeli..Videćemo...i to uz pomoć Francuza..Srbija je špaiz u kome je jedna bara i u njoj je mnogo davždenjaka sa velikim ambicijama..ali mi gaulajtera nemamo a još manje FIRERA..PRAVOG VODJU..imamo dvorsku budalu u smislu čuvenog eseja Kolakovskog..Pravih intelektualaca nema, kao ni umetnika dostojnih da se kače po zidovima galerija. Kao što rekoh sistematski su uništavani kad je stasala gradjanska Srbija osamdesetih, devdesetih cela jedna Srbija je bila prinudjena da ode u emigraciju ili da pogine frontovima koji nisu bili njeni. Ta generacija ustupila je mesto onima koji su bili jači ali to je Darvinov zakon. Isterali su nas kao što će Indusi i Pakistanci jednog dana isterati Bele Engleze. Ali Englezi plaćaju danak Ujedinjenih Kolonija a zašto smo mi morali da ispaštamo..Žalosno je da je ovoj generaciji idol jedna pevaljka nakaznog izgleda..ali tako je; a da joj je najveća ambicija da položi vozački ispit i vozi tatina kola, te bavi se splavarenjem...Osoba koja se nametnula kao standard visokog ukusa a više je nego primer kiča je Isidora Bjelica, ajde dalje..A on nacionalnoj TV i da ne pričamo..sve pare penzionerske osim na info stan i telefon i struju odoše na državni porez za budale:BINGO I LOTO.A sad dosta o tome..
Engleze, Amere i ostatake neugroženog sveta u toku WWII je bolelo uvo za sudbinu Jevreja na okupiranim teritorijama, spaljene zemlju i unišetena sela sa sve streljanjem dece slovenskog porekla..dok ih nisu opičili po Perl Harburu..Pa i do 1943..niko skoro i nije zvao šta se dogadja sa Jevrejima..u Terezijanštatu su im Nemci priredili neko Potemkinovo selo u vidu raja za internirane Jevreje.. Kao što danas nikog ne boli uvo za nešto što se dogadja iza susednog ugla a kamoli daleko od mene..A ne pada mu na pamet da će se to sutra zlo približiti u njemu.Bopal postaje stvarnost..AAAA....dok zločince i dalje oslobadjaju kad napišu patetičnu knjigu jer su glumci a ko će verovati jednom glumcu koji nije spreman da se suoči sa svojim „Zločinom i Kaznom“...a  one malo veće kao što reče Ernst Bloh i ne vataju...JER SETITE SE SILOGIZMA: „Krićanin kaže da svi Krićani lažu!“Pa kako je onda za poverovati onda jednom glumcu, koji glumi..Zločin je ubiti čoveka kaže zapovest..
Kako sam ja takodje na blago dotiranom boravku u ustanovi za psihijatrijske poremećaje nemojte ovo da uzmete ozbiljno ali zapamtite „Ovo je doba Kuge“..samosvest mi još uvek dela...a i razum..Mada imam povremene gubitke svesti zbog koga sam i na stacionarnom lečenu sa svim mogućim , personama  različitih dementnih manifestacija; te socijalno ugroženih maltretitanih i prebijanih žena mislim da i nisam uopšte duševno bolesna. Floberov papagaj , Dostojevski, Aleksandar Makedonski pa i ja smo bolovali od istog..samo malo različito.
Čitajući ostale blogove zaključila sam da su popularni oni tipa Jana sa sve heklerajem u italijanishe sitlu, ili ona kao Ružna Beti ili opet Sve što je moj tzv. život..

Нема коментара: