3/08/2012

Bohemian story..about


  "Anon, who wrote so many poems without signing them, was often a woman." Virginia Woolf

Šta mislite da je lako živeti sa dijagnozom da imate neku od duševnih bolesti i da ste do kraja neizlečivi od toga. Šta mislite o tome da vas noću progone košmari i da umišljate da će vas jednog  dana zatvoriti u neku od takvih ustanova kao šugavog psa, kao gubavca..Dok čitam Silviju Plath i sve dubljem zalazim u to koliko je to bio jedan tihi bol, duhovni sve više se identifikujem sa njom i njenim strahovima jer sam i ja nailiazila na takav tretman. Pri tome nisu me zatvarali u duševnu bolnicu ili davali šok terapije ali kao i ona sam bila duboko neshvaćena i neprihvaćena.Verovatno nikad neću ni biti.. Neme šanse, ali kad bi iz mene negde duboko izašao taj krik mislim da bi dosegao do beskonačnih bezbrojnih galaksija..Možda bi htele te zvezde, ugašene planete, crne rupe i da me saslušaju o svemu onome što bih imala da ispričam, da kažem o onome što znam i ne znam, što samo nagadjam i predvidjam, što osećam i predvidjam. Možda ću i na leto otići duboko u šumu i poveriti drveću sve svoje ljubavne tajne, filozofske dileme, svoje padove i uspomene jer mi je potrebno da me neko sasluša. Očajnički mi je potreban slušalac, publika..neko ko će zbilja da me ozbiljno shvati..da više ne umišljam da je sav taj toliko rad bio uzaludan a ja sad mislim da jeste.Mislim da su stabla živa bića..koja dišu punim plućima..otvorena da te saslušaju i da će prenosti priču o meni od hrasta do breze od jele do bora od omorike do kleke od jasike do svakog krivog drveta u šumama. Da će me čuti šumski patuljci i vilenjaci i da će mi pomoći da uspem već jednom da se kroz vetar i šum lišća čuje moja reč..Da bih mogla da nastavim da živim..Da se ne bi dogodilo ono najgore kao I Silviji Plath; da gurnem glavu u šporet ..Bojim se da opet ne potegnem ruku na sebe, a to je ono što me poslednjih dana očajnički privlači jer ne mogu da radim kao što sam nekad..Ta teskoba i strah od budućnosti..me psihički ubijaju..taj zastoj u meni..Činjenica je da nisam ono što sam bila nakon Epy napada..me uništava..Eksplodiraću..želim nazad svoju slobodu, želim svoje duhovne galaksije..a bilo ih je mnogo...nemate pojma koliko......Ali život još uvek ide dalje..a ja ne želim da živim sama..

Dok slušam Queen toliko emocija pršti iz mene, sećam se rane mladosti i prve roken rol muzike koje sam slušala..do tada samo klasiku..Svirala sam klavir; kao ne baš neki talenta i živela neki svoj paralelni život van sveta mojih vršnjaka koji su slušali..The Wall..Ali desilo se..Mama mia let me goooJ Da Bohemian rapsody..Sad kad se setim kako je to bilo..Zaljubila sam se u Fredija..bio je gej; pa šta! Oni su zbilja bili nešto posebno..i danas najviše volim da slušam taj glas koji je otišao u večnost..

A ja sad razbijam glavu o zid..misleći..kako je to sve skupa jedna velika nepravda;  o tome kako najbolji odlaze..o tome kako najbolji nikad ne uspeju da dožive taj moment da  su priznati I kako najgori mediokriteti predstavljaju nešto..i nekoga…Paris Hilton..Da li j trebalo da se obesi Branko Miljković ili da se Džoplinka ubije sa predumišljajem..a bila je the best..kao što je the worst trash tzv. Barbika..

Trebalo je imati snage kao Margo Sackwile West; koja je preživela I proživela svoj život kao majka, ljubavnica, kreativac ali ona je bila ta koja je uništavala..Uostalom pročitajte Oralando Virdžinije Vulf..ili pisma Margo Trefjusis..Ovaj svet se deli na pobednike I pobedjenje ili gubitnike..

Možda sam zlja zbilja looser ali ipak me voli jedan čovek..i to je važno..jer ga volim ludo..a on je dovoljno lud da voli mene. Šta li je pronašao u ovakvoj ludači kao što sam ja..? Ali on je Teddy a ne Ted Hughes..koji je oterao na onaj svet Silviju kad joj je bilo najteže...


Нема коментара: